Zapraszamy do naszego świata – miejsca, gdzie wsparcie to coś realnego, a każdy może poczuć się dobrze i na właściwym miejscu.
Psycholog, specjalność kliniczna, nieustannie poszerzająca swoje umiejętności uczestnicząc w licznych szkoleniach i warsztatach m.in.: Studium Terapii i Podejścia Skoncentrowanego Na Rozwiązaniach- TSR (Integri TSR), Szkolenie TEAM CBT (Fundacja Simontonowski Instytut Zdrowia), Trening Umiejętności Społecznych- TUS, Trening Skutecznego Nauczyciela- model Gordona, poziom I i II (Polskie Centrum Edukacji Gordona), Interwencje Terapeutyczne w Pracy z Dziećmi, a także w seminariach i konferencjach naukowych, również w języku angielskim.
Pani Joanna pracuje pod stałą superwizją, aby podnosić jakość i efektywność swojej pracy, a do zadań psychologa podchodzić z pełnym profesjonalizmem i świadomością. Pracując w gabinecie najbardziej ceni relację, autentyczność, pracę w atmosferze zaufania, dbając o komfort, poczucie bezpieczeństwa i akceptacji każdej osoby zgłaszającej się po pomoc.
Na co dzień pracuje z dziećmi, młodzieżą jak również z rodzicami. Prowadzi konsultacje i porady psychologiczne, terapię psychologiczną, zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne, treningi relaksacyjne, działania mające na celu diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dzieci. W szerokim zakresie diagnozuje sytuacje wychowawcze, w celu rozwiązywania problemów i trudności. Wdraża działania wspomagające minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, wspiera rodziców, wychowawców.
Jest członkiem Rady Zarządu fundacji LiD - fundacji na rzecz cierpiących na zaburzenia lękowe lub depresję.
W Centrum odpowiedzialna za: konsultacje psychologiczne; konsultacje rodzicielskie dla rodziców, którzy mają trudności, pytania i wątpliwości związane z trudnościami wychowawczymi, problemami pojawiającymi się na danym etapie rozwoju dziecka; konsultacje psychologiczno- diagnostyczne; wspieranie dzieci i rodziców w zrozumieniu pojawiających się reakcji i zachowań w sytuacjach trudnych, nagłych; terapię psychologiczną w zakresie: wsparcia w trudnościach wychowawczych, wsparcia w budowaniu poczucia własnej wartości oraz radzenia sobie ze stresem, doświadczeniami lękowymi, wsparcia w sytuacji problemów w nauce oraz trudności w relacjach z rówieśnikami, wsparcie w zrozumieniu siebie, swoich myśli, emocji, zachowań ; stymulowanie rozwoju poznawczego, społecznego oraz emocjonalnego dziecka.
Absolwentka Uniwersytetu w Białymstoku, na kierunkach: Filologia Angielska, Pedagogika oraz Edukacja Elementarna. Dodatkowo poszerzyła swoje kwalifikacje z zakresu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka (Wyższa Szkoła Nauk Pedagogicznych w Warszawie). Nadal zdobywa wiedzę z zakresu Edukacji i Terapii Osób z Zaburzeniami Ze Spektrum Autyzmu (studia podyplomowe- Wyższa Szkoła Nauk Pedagogicznych w Warszawie). Pani Monika dodatkowo jest certyfikowanym terapeutą ręki I i II stopnia. Obecnie realizuje się jako czynny nauczyciel wychowania przedszkolnego oraz nauczyciel języka angielskiego. Dodatkowo prowadzi w przedszkolu terapie specjalistyczne dla dzieci z zaburzeniem ze spektrum autyzmu.
W Centrum odpowiedzialna za: konsultacje pedagogiczne, terapię pedagogiczną, zajęcia z terapii ręki (przyjmuje dzieci w wieku przedszkolnym).
Psycholog, stale podnoszący swoje kwalifikacje, uczestniczyła m. in. w szkoleniach: Dialog Motywujący, Terapia Schematów. Swoje doświadczenie zdobywała w poradniach pedagogiczno-psychologicznych.
Pani Martyna posiada certyfikat Trenera Umiejętności Społecznych TUS-SST. Zawodowo zajmuję się prowadzeniem terapii psychologicznych z dziećmi i młodzieżą. Stale poszerza swoje umiejętności o nowe kursy, webinary i zgłębiając literaturę z zakresu psychologii. Chce rozwijać zdobytą wiedzę, aby profesjonalnie i z dużą dozą empatii móc zrozumieć drugiego człowieka. Dodatkowo w wolnym czasie uczy się polskiego języka migowego (PJM).
W Centrum odpowiedzialna za: konsultacje psychologiczne dzieci i młodzieży, zmagających się z trudnościami emocjonalnymi, społecznymi, kryzysami rodzinnymi oraz szkolnymi; wspieranie rozwoju dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwoju ze spektrum autyzmu/ ADHD; poradnictwo dla rodziców, pomoc w zrozumieniu zachowań i potrzeb dziecka; realizację zajęć z Treningu Umiejętności Społecznych.
Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, kierunku Logopedia z Fonoaudiologią. Dodatkowo uzupełnia wiedzę na studiach podyplomowych, kierunek- Oligofrenopedagogika z Edukacją i Rehabilitacją Osób z Autyzmem, aby jeszcze efektywniej pracować z osobami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Ukończyła również szkolenia z zakresu Terapii Ręki I i II stopnia oraz Oceny Funkcjonalnej Traktu Ustno – Twarzowego.
Swoje doświadczenie zdobywała w placówkach oświatowych oraz oddziałach szpitalnych.
W wolnym czasie chętnie czyta książki, ogląda filmy i jeździ na rowerze.
W Centrum odpowiedzialna za: konsultacje logopedyczne, terapię logopedyczną dzieci z wadami wymowy, terapię opóźnionego rozwoju mowy, prowadzenie zajęć z terapii ręki.
Pedagog, psycholog, psychoterapeutka w trakcie szkolenia. Od wielu lat pracuje z dziećmi oraz młodzieżą. Absolwentka kierunku Psychologia, na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Swoje doświadczenie zdobywała m.in. w poradni psychologicznej oraz w pracy z dziećmi pracując w przedszkolach.
Pani Monika aktualnie pracuje w szkole jako nauczyciel wspomagający dzieci z trudnościami wynikającymi z zaburzeń ze spektrum, ADHD, prowadzi terapię psychologiczną w placówkach oraz warsztaty dla młodzieży i ich rodzin. W swojej pracy kieruje się empatią, indywidualnością oraz nawiązaniem bezpiecznej relacji.
W Centrum odpowiedzialna za: konsultacje psychologiczne, psychoedukację, terapię psychologiczną dzieci i młodzieży (dzieci powyżej 10 r.ż.), wsparcie i pomoc w radzeniu sobie ze stresem, pomoc w kryzysie emocjonalnym, prowadzenie warsztatów i grup wsparcia.
Absolwentka Uniwersytetu SWPS w Warszawie, kierunku Psychologia, posiada certyfikat Trenera Umiejętności Społecznych. Odbyła praktyki w Przystani Psychologicznej, gdzie aktywnie zdobywała wiedzę, jak wspierać rozwój małego dziecka.
Pani Patrycja obecnie poszerza swoją wiedzę na studiach podyplomowych: Psychologia Edukacyjna z Przygotowaniem Pedagogicznym, na Uniwersytecie Białostockim. W swojej pracy stawia na indywidualne podejście i holistyczne wsparcie dzieci, tworząc im bezpieczną przestrzeń do nauki i rozwoju.
W Centrum jest odpowiedzialna za: realizację zajęć Treningu Umiejętności Społecznych.
Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, kierunku Logopedia z Fonoaudiologią, posiadająca przygotowanie pedagogiczne. Nadal poszerza swoją wiedzę w zakresie logopedii, szczególnie w zakresie Elektrostymulacji i Kinesiotapingu, chcąc jeszcze efektywniej pracować z małymi pacjentami.
Pani Natalia jest logopedą pełnym pasji i chęci do działania. W pracy stawia na holistyczne podejście, dociekliwą diagnozę, wierząc, że tylko w ten sposób można dotrzeć do sedna problemu. Uwielbia pracę z dziećmi i ich opiekunami, która daje jeszcze większą motywację do działania.
W Centrum odpowiedzialna za: terapię wad wymowy, wspieranie rozwoju mowy dzieci i młodzieży, ocenę wędzidełek jamy ustnej, terapię zaburzeń mowy i komunikacji, terapię opóźnionego rozwoju mowy , terapię logopedyczną dzieci ze spektrum autyzmu oraz dziećmi z zaburzeniami genetycznymi :)
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność – Oligofrenopedagogika oraz absolwentka Uniwersytetu w Białymstoku, na kierunku Pedagogika Przedszkolna. Ukończyła wiele kierunków dodatkowych w ramach studiów podyplomowych m.in.: Edukacja Wczesnoszkolna, Edukacja i Terapia Osób z Zaburzeniami Ze Spektrum Autyzmu, Terapia Pedagogiczna, Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka, Trening Umiejętności Społecznych oraz posiada kwalifikacje w zakresie Zarządzania Oświatą. Dodatkowo jest certyfikowanym terapeutą ręki oraz terapeutą logorytmiki.
Pani Agnieszka zdobywała kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe pracując jako dyrektor przedszkola oraz specjalista w zakresie terapii i edukacji dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w placówkach oświatowych.
Za cel pracy stawia sobie wspieranie dziecka z deficytami rozwojowymi w zakresie sfery poznawczej, emocjonalno-motywacyjnej i edukacyjnej. W ramach wsparcia pedagogicznego podejmuje oddziaływania mające na celu stymulowanie rozwoju, usprawnianie funkcji psychomotorycznych, wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach szkolnych oraz eliminowanie niepowodzeń edukacyjnych.
W Centrum odpowiedzialna za: konsultacje pedagogiczne, terapię pedagogiczną, zajęcia z terapii ręki, terapię specjalistyczną z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami ze spektrum autyzmu/ ADHD.
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, kierunku Psychologia, specjalność kliniczna. Nadal podnosi swoje kwalifikacje, m.in. z Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka i Wsparcia Rodziny.
Pani Aleksandra ukończyła wiele szkoleń kwalifikacyjnych z zakresu diagnozy intelektu oraz rozwoju psychoruchowego dzieci i młodzieży. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała pracując w przedszkolu integracyjnym oraz w szkole terapeutycznej dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Obecnie pracuje również jako psycholog w poradni psychologiczno - pedagogicznej, gdzie poszerza swoją wiedzę w zakresie diagnostyki.
W centrum odpowiedzialna za: diagnozę psychologiczną dzieci i młodzieży; terapię psychologiczną (dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym z trudnościami emocjonalno-społecznymi), konsultacje psychologiczne: wsparcie dzieci w zrozumieniu swoich emocji, uczenie technik radzenia sobie ze stresem, lękami, złością, smutkiem, pomoc w pracy nad własnym poczuciem wartości, rozwijanie zdolności poznawczych- pamięci, rozwijanie koncentracji uwagi, wspomaganie prawidłowego rozwoju; wspieranie rodziców w sytuacji pojawiających się trudności wychowawczych.
Terapeuta behawioralny, pedagog, oligofrenopedagog, psycholog w trakcie dyplomowania, psychoterapeuta poznawczo- behawioralny- w trakcie procesu certyfikacji, diagnosta Ados-2.
Pani Monika jest absolwentką Pedagogiki na Uniwersytecie w Białymstoku oraz Stosowanej Analizy Zachowania na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, ukończyła certyfikację na terapeutę behawioralnego PLTB (Polska Licencja Terapeuty Behawioralnego), dodatkowo zrealizowała studia podyplomowe w zakresie diagnozy i terapii osób ze spektrum autyzmu, wczesnego wspomagania rozwoju, a także terapii dzieci i młodzieży w nurcie poznawczo- behawioralnym.
Od 16 lat zajmuje się diagnozą i terapią osób z zaburzeniami neurorozwojowymi, z zaburzeniami zachowania oraz trudnościami w relacjach rówieśniczych, regulacją emocjonalną i zaniżonym poczuciem wartości. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała, biorąc udział w licznych stażach w placówkach terapii dzieci i młodzieży, m.in. Centrum Terapii "Krok po Kroku" w Warszawie, Centrum Terapii Behawioralnej w Gliwicach, od kilkunastu lat pracując pod superwizją, zdobywając doświadczenie jako dyrektor oraz terapeuta w przedszkolu specjalnym, jako specjalista w poradni, w ośrodku szkolno-wychowawczym i szkole ogólnodostępnej.
Aktywnie prowadzi szkolenia oraz zajęcia dla studentów kierunków pedagogicznych oraz szkolenia dla specjalistów w zakresie wspomagania rozwoju małego dziecka oraz pracy z zachowaniami trudnymi. Prowadzi warsztaty dla rodziców oraz pracuje z rodzinami środowiskowo, wspierając w codzienności domowej oraz placówkach, do jakich uczęszcza dziecko.
W Centrum odpowiedzialna za: terapię specjalistyczną w nurcie poznawczo- behawioralnym z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami rozwoju (autyzm, ADHD, zespół Downa); z dziećmi i młodzieżą mierzącą się z zaburzeniami nastroju, obniżonym poczuciem wartości, nadmierną złością; terapię specjalistyczną lęków i fobii u dzieci i młodzieży; prowadzi szkolenia i warsztaty dla specjalistów oraz rodziców; jest superwizorem merytorycznym w placówkach edukacyjnych.
Dyrektor Centrum Terapii i Rozwoju Dzieci i Młodzieży.