Dlaczego rodzice wybierają nasze Centrum?

Bezpieczeństwo i zaufanie

Relacja i komfort dziecka są dla nas ważniejsze niż pośpiech i checklisty.

Nauka i praktyka

Pracujemy w oparciu o standardy i dowody — bez sztywnych schematów.

Zespół specjalistów

Psychologowie, logopedzi, pedagodzy, terapeuci SI — w jednym miejscu.

Rezerwacja online

Centrum Terapii i Rozwoju Dzieci i Młodzieży

Wspieramy rozwój dzieci — z empatią i nauką

Tworzymy miejsce, w którym dziecko czuje się bezpiecznie, a rodzic ma jasny plan wsparcia: cele, etapy, narzędzia.
Pracujemy zespołowo — psycholog, logopeda, pedagog i terapeuta SI w jednym Centrum.

Umów wizytę

Poczekalnia Centrum
logo-centrum terapii i rozwoju dzieci i młodzieży Białystok
Pedagog specjalny/ Terapeuta osób ze spektrum autyzmu/ ADHD/ Trener TUS.

Paulina Woźniak

Pedagog specjalny/ Terapeuta osób ze spektrum autyzmu/ ADHD/ Trener TUS.

Jestem magistrem pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz absolwentką studiów podyplomowych z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Posiadam kwalifikacje do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) oraz ukończony kurs w zakresie teorii i praktyki terapii behawioralnej.

Nieustannie poszerzam swoją wiedzę i umiejętności, uczestnicząc w szkoleniach i warsztatach, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby swoich podopiecznych. Doświadczenie zdobyte w placówkach edukacyjnych, w tym w pracy w przedszkolu terapeutycznym, pozwala mi czerpać ogromną satysfakcję z obserwowania postępów dzieci i odnajdywać radość w ich codziennych, nawet najmniejszych sukcesach. A zarazem efektywnie nieść wsparcie nie tylko dziecku, ale także rodzinie.

W pracy kieruję się empatią, otwartością i szacunkiem wobec każdego młodego człowieka. Wierzę, że relacja oparta na zaufaniu i zrozumieniu, jest kluczem do skutecznej terapii i rozwoju. Każde spotkanie traktuję jako okazję do poznania historii, emocji i świata dziecka – by lepiej zrozumieć jego potrzeby i wspierać je w drodze ku samodzielności i równowadze.

W Centrum odpowiedzialna za: 

konsultacje terapeutyczne dotyczące dzieci i młodzieży w spektrum/ ADHD, Trening Umiejętności Społecznych, Terapię dzieci i młodzieży w spektrum/ ADHD.

 
Martyna Hakało- psycholog

Martyna Hakało

Psycholog, absolwentka kierunku Psychologia o specjalności klinicznej. Doświadczenie zdobywała podczas pracy w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym, gdzie pracowała z dziećmi z trudnościami rozwojowymi i emocjonalnymi.

Obecnie koncentruje się na pracy z dziećmi powyżej 10. roku życia oraz z młodzieżą, szczególnie w obszarze zaburzeń emocjonalnych i wyzwań związanych z okresem dorastania. Wspiera m.in. w zakresie: zaburzeń lękowych i obniżonego nastroju, trudności adaptacyjnych, problemów w relacjach rówieśniczych, radzenia sobie z napięciem i stresem.

W swojej pracy szczególną wagę przywiązuje do budowania relacji opartej na zaufaniu i poczuciu bezpieczeństwa, co pozwala młodym osobom otworzyć się i odnaleźć drogę do lepszego funkcjonowania.

W Centrum odpowiedzialna za: 

konsultacje psychologiczne oraz terapię psychologiczną (dzieci i młodzież po 10 r. ż.); konsultacje rodzicielskie dla rodziców, którzy mają trudności, pytania i wątpliwości związane z trudnościami wychowawczymi; wsparcie psychologiczne w zakresie: radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, lękowych, z okresem dorastania, budowania poczucia własnej wartości i asertywności, rozumienia własnych emocji i decyzji.

 
Edyta Nicolae- Pedagog specjalny, Trener TUS i Trener Zastępowania Agresji (ART), Trener Terapii Ręki, Terapeuta osób ze spektrum autyzmu/ ADHD

Edyta Nicolae

Pedagog specjalny, Trener TUS i Trener Zastępowania Agresji (ART), Trener Terapii RękiTerapeuta osób ze spektrum autyzmu/ ADHD, absolwentka studiów magisterskich w zakresie pedagogiki opiekuńczej na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim, a także studiów podyplomowych w zakresie Edukacji Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej oraz Edukacji i Rewalidacji Osób Ze Spektrum Autyzmu oraz Wczesnego Wspomagania Rozwoju .Ukończyłam liczne kursy i szkolenia które podnoszą jakość mojej pracy. Moje doświadczenie zawodowe zdobyłam m.in w przedszkolu terapeutycznym i integracyjnym, szkole , domu dziecka, fundacjach wspierających dzieci ze spektrum autyzmu, ADHD oraz zagrożone niedostosowaniem społecznym.
Jako trener TUS wspieram dzieci, młodzież w rozwijaniu umiejętności społecznych. W swojej pracy kieruję się empatią, cierpliwością i indywidualnym podejściem, pomagając swoim podopiecznym w budowaniu pewności siebie i asertywności, nauce skutecznej komunikacji, budowaniu relacji, radzeniu sobie z emocjami i stresem oraz rozwijaniu umiejętności współpracy i wspieraniu mocnych stron ,pasji. Podczas zajęć stawiam na praktyczne ćwiczenia, symulacje sytuacyjne i indywidualne podejście do każdego uczestnika. Moim celem jest nie tylko przekazywanie wiedzy, ale także realna zmiana zachowań i wzmacnianie kompetencji społecznych w codziennym życiu. Prywatnie jestem osobą otwartą, empatyczną i pełną pozytywnej energii, mamą trzech wspaniałych synów.
Wierzę, że małe kroki prowadzą do wielkich zmian, a odpowiednie wsparcie może pomóc każdemu w lepszym zrozumieniu siebie i otaczającego świata.

W Centrum odpowiedzialna za: 

konsultacje terapeutyczne dotyczące dzieci i młodzieży w spektrum/ ADHD, Trening Umiejętności Społecznych, Terapię dzieci i młodzieży w spektrum/ ADHD, Terapię Ręki, oddziaływania grupowe w zakresie Treningu Zastępowania Agresji.

 
Patrycja Suszczyk- Logopeda

Patrycja Suszczyk

Logopeda, absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku na kierunku Logopedia z Fonoaudiologią, posiadająca uprawnienia pedagogiczne. Nieprzerwanie pogłębia swoją wiedzę, eksplorując nowatorskie podejścia w terapii. Ukończyła wiele kursów, w tym Ocenę Funkcjonalną Traktu Ustno-Twarzowego z terapią miofunkcjonalną. W swojej pracy kieruje się kompleksowym podejściem, starannie diagnozując potrzeby pacjenta i dobierając indywidualnie dostosowane metody terapeutyczne. Cenne doświadczenie zdobywa w przedszkolach oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej, pracując z dziećmi o zróżnicowanych potrzebach rozwojowych. W swojej pracy kładzie nacisk nie tylko na doskonalenie mowy, ale także na wspieranie ogólnego rozwoju dziecka i budowanie jego poczucia własnej wartości. Podczas terapii dba o życzliwą, bezpieczną atmosferę oraz aktywnie wspiera rodziców i opiekunów, wierząc, że ich zaangażowanie ma kluczowe znaczenie w rozwoju dziecka.

W Centrum odpowiedzialna za: 

konsultacje logopedyczne, terapię logopedyczną  dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi, terapię dzieci i młodzieży  z wadami wymowy, terapię opóźnionego rozwoju mowy oraz wsparcie rodzica w rozwijaniu komunikacji u swojego dziecka.

 

Psycholog, specjalność kliniczna,  nieustannie poszerzająca swoje umiejętności uczestnicząc w licznych szkoleniach i warsztatach m.in.: Studium Terapii i Podejścia Skoncentrowanego Na Rozwiązaniach- TSR (Integri TSR), Szkolenie TEAM CBT (Fundacja Simontonowski Instytut Zdrowia)Trening Umiejętności Społecznych- TUS, Trening Skutecznego Nauczyciela- model Gordona, poziom I i II (Polskie Centrum Edukacji Gordona), Interwencje Terapeutyczne w Pracy z Dziećmi, a także w seminariach i konferencjach naukowych, również w języku angielskim.
Pani Joanna pracuje pod stałą
 superwizją, aby podnosić jakość i efektywność swojej pracy, a do zadań psychologa podchodzić z pełnym profesjonalizmem i świadomością. 
Pracując w gabinecie najbardziej ceni relację, autentyczność, pracę w atmosferze zaufania, dbając o komfort, poczucie bezpieczeństwa i akceptacji każdej osoby zgłaszającej się po pomoc. 

Na co dzień pracuje z dziećmi, młodzieżą jak również z rodzicami. Prowadzi konsultacje i porady psychologiczne, terapię psychologiczną, zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne, treningi relaksacyjne, działania mające na celu diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dzieci. W szerokim zakresie diagnozuje sytuacje wychowawcze, w celu rozwiązywania problemów i trudności. Wdraża działania wspomagające minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, wspiera rodziców, wychowawców.
Jest członkiem Rady Zarządu fundacji LiD - fundacji na rzecz cierpiących na zaburzenia lękowe lub depresję.

W Centrum odpowiedzialna za: konsultacje psychologiczne; konsultacje rodzicielskie dla rodziców, którzy mają trudności, pytania i wątpliwości związane z trudnościami wychowawczymi, problemami pojawiającymi się na danym etapie rozwoju dziecka; konsultacje psychologiczno- diagnostyczne; wspieranie dzieci i rodziców w zrozumieniu pojawiających się reakcji i zachowań w sytuacjach trudnych, nagłych; terapię psychologiczną w zakresie: wsparcia w trudnościach wychowawczych,  wsparcia w budowaniu poczucia własnej wartości oraz radzenia sobie ze stresem, doświadczeniami lękowymi, wsparcia w sytuacji problemów w nauce oraz trudności w relacjach z rówieśnikami, wsparcie  w zrozumieniu siebie, swoich myśli, emocji, zachowań ; stymulowanie rozwoju poznawczego, społecznego oraz emocjonalnego dziecka.

Psycholog/ Trener TUS stale podnoszący swoje kwalifikacje, uczestniczyła m. in. w szkoleniach: Dialog Motywujący, Terapia Schematów. Swoje doświadczenie zdobywała w poradniach pedagogiczno-psychologicznych.
Pani Martyna posiada certyfikat Trenera Umiejętności Społecznych TUS-SST. Zawodowo zajmuję się prowadzeniem terapii psychologicznych  z dziećmi i młodzieżą. Stale poszerza swoje umiejętności o nowe kursy, webinary i zgłębiając literaturę z zakresu psychologii. Chce rozwijać zdobytą wiedzę, aby profesjonalnie i z dużą dozą empatii móc zrozumieć drugiego człowieka. Dodatkowo w wolnym czasie uczy się polskiego języka migowego (PJM).
W Centrum odpowiedzialna za: konsultacje psychologiczne dzieci i młodzieży, zmagających się z trudnościami emocjonalnymi, społecznymi, kryzysami rodzinnymi oraz szkolnymi; wspieranie rozwoju dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwoju ze spektrum autyzmu/ ADHD; poradnictwo dla rodziców, pomoc w zrozumieniu zachowań i potrzeb dziecka; realizację zajęć z Treningu Umiejętności Społecznych.

Pedagog specjalny/ Terapeuta osób ze spektrum autyzmu/ ADHD. Absolwentka Uniwersytetu w Białymstoku na kierunku Pedagogika, a także studiów podyplomowych z zakresu Edukacji i Rehabilitacji Osób w Spektrum Autyzmu oraz Oligofrenopedagogiki. Posiada certyfikat Trenera Umiejętności Społecznych, a swoją wiedzę stale poszerza na studiach psychologicznych.

Doświadczenie zawodowe zdobywa, pracując w Szkole Podstawowej, gdzie prowadzi m.in. zajęcia rewalidacyjne oraz treningi umiejętności społecznych.

Uwielbia pracę z dziećmi – to właśnie one dają jej największą satysfakcję i motywację do rozwoju. W pracy stawia na indywidualne podejście, dostrzeganie i wzmacnianie mocnych stron dziecka, a także tworzenie ciepłej i przyjaznej atmosfery, sprzyjającej wszechstronnemu rozwojowi.

W Centrum odpowiedzialna za: konsultacje pedagogiczne, terapię pedagogiczną, terapię specjalistyczną z osobami ze spektrum/ ADHD, Trening Umiejętności Społecznych, zajęcia grupowe z młodzieżą.

Terapeuta Integracji Sensorycznej. Ukończyła studia na Uniwersytecie w Białymstoku na Wydziale Pedagogicznym, zdobywając wiedzę z zakresu dwóch kierunków podyplomowych: gimnastyki kompensacyjno-korekcyjnej oraz pedagogiki specjalnej. Jest również doświadczonym fizjoterapeutą, który przez wiele lat pracy z dziećmi – początkowo w wieku 0-2 lata, a obecnie z dziećmi starszymi – zdobył szeroką wiedzę i praktykę. Ukończyła liczne kursy specjalistyczne, w tym PNF w pediatrii, a także uzyskała certyfikaty w zakresie Integracji Sensorycznej.

Swoje doświadczenie zawodowe rozwijała w wielu placówkach przedszkolnych, z pasją angażując się w codzienną pracę z dziećmi. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z młodymi kolegami po fachu. Jest osobą pełną empatii i zrozumienia, zawsze kierującą się dobrem dziecka oraz jego indywidualnymi potrzebami.

W Centrum odpowiedzialna za: konsultacje z integracji sensorycznej,  terapię integracji sensorycznej dzieci i młodzieży, wsparcie i pomoc rodzicom w zrozumieniu potrzeb i możliwości dziecka w zakresie rozwoju ruchowego oraz integracji bodźców.

Psycholog/
Trener TUS
. Absolwentka Uniwersytetu SWPS w Warszawie, kierunku Psychologia, posiada certyfikat Trenera Umiejętności Społecznych. Odbyła praktyki w Przystani Psychologicznej, gdzie aktywnie zdobywała wiedzę, jak wspierać rozwój małego dziecka. 
Pani Patrycja obecnie poszerza swoją wiedzę na studiach podyplomowych: Psychologia Edukacyjna z Przygotowaniem Pedagogicznym, na Uniwersytecie Białostockim. W swojej pracy stawia na indywidualne podejście i holistyczne wsparcie  dzieci, tworząc im bezpieczną przestrzeń do nauki i rozwoju.

W Centrum jest odpowiedzialna za: realizację zajęć Treningu Umiejętności Społecznych. 

Logopeda. Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, kierunku Logopedia z Fonoaudiologią, posiadająca przygotowanie pedagogiczne. Specjalista w zakresie Elektrostymulacji i Kinesiotapingu.
Pani Natalia jest logopedą pełnym pasji i chęci do działania. W pracy stawia na holistyczne podejście, dociekliwą diagnozę, wierząc, że tylko w ten sposób można dotrzeć do sedna problemu. Uwielbia pracę z dziećmi i ich opiekunami, która daje jeszcze większą motywację do działania. 

W Centrum odpowiedzialna za: terapię wad wymowy, wspieranie rozwoju mowy dzieci i młodzieży, ocenę wędzidełek jamy ustnej, terapię zaburzeń mowy i komunikacji, terapię opóźnionego rozwoju mowy , terapię logopedyczną dzieci ze spektrum autyzmu oraz dziećmi z zaburzeniami genetycznymi, elektrostymulację

Pedagog Specjalny, Terapeutka osób ze spektrum autyzmu/ ADHD. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność – Oligofrenopedagogika oraz absolwentka Uniwersytetu w Białymstoku, na kierunku Pedagogika Przedszkolna. Ukończyła wiele kierunków dodatkowych w ramach studiów podyplomowych m.in.: Edukacja Wczesnoszkolna, Edukacja i Terapia Osób z Zaburzeniami Ze Spektrum Autyzmu, Terapia Pedagogiczna, Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka, Trening Umiejętności Społecznych oraz posiada kwalifikacje w zakresie Zarządzania Oświatą. Dodatkowo jest certyfikowanym terapeutą ręki oraz terapeutą logorytmiki.
Pani Agnieszka zdobywała kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe pracując jako dyrektor przedszkola oraz specjalista w zakresie terapii i edukacji dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w placówkach oświatowych.
Za cel pracy stawia sobie  wspieranie dziecka z deficytami rozwojowymi w zakresie sfery poznawczej, emocjonalno-motywacyjnej i edukacyjnej. W ramach wsparcia pedagogicznego podejmuje oddziaływania mające na celu stymulowanie rozwoju, usprawnianie funkcji psychomotorycznych, wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach szkolnych oraz  eliminowanie niepowodzeń edukacyjnych.

W Centrum odpowiedzialna za:  konsultacje pedagogiczne, terapię pedagogiczną, zajęcia z terapii ręki, terapię specjalistyczną z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami ze spektrum autyzmu/ ADHD.

Psycholog/ Koordynator diagnoz na terenie CENTRUM. 
Absolwentka
 Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, kierunku Psychologia, specjalność kliniczna. Nadal podnosi swoje kwalifikacje, m.in. z Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka i Wsparcia Rodziny.
Pani Aleksandra ukończyła wiele szkoleń kwalifikacyjnych z zakresu diagnozy intelektu oraz rozwoju psychoruchowego dzieci i młodzieży. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała pracując w przedszkolu integracyjnym oraz w szkole terapeutycznej dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Obecnie pracuje również jako psycholog w poradni psychologiczno - pedagogicznej, gdzie poszerza swoją wiedzę w zakresie diagnostyki.

W centrum odpowiedzialna za: diagnozę psychologiczną dzieci i młodzieży; terapię psychologiczną (dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym z trudnościami emocjonalno-społecznymi), konsultacje psychologiczne: wsparcie dzieci w zrozumieniu swoich emocji, uczenie technik radzenia sobie ze stresem, lękami, złością, smutkiem, pomoc w pracy nad własnym poczuciem wartości, rozwijanie zdolności poznawczych- pamięci, rozwijanie koncentracji uwagi, wspomaganie prawidłowego rozwoju; wspieranie rodziców w sytuacji pojawiających się trudności wychowawczych. 

Terapeuta behawioralny, pedagog, oligofrenopedagog, psycholog w trakcie dyplomowania, psychoterapeuta poznawczo- behawioralny- w trakcie procesu certyfikacji, diagnosta Ados-2, założycielka CENTRUM.
Pani Monika jest absolwentką Pedagogiki na Uniwersytecie w Białymstoku oraz Stosowanej Analizy Zachowania na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, ukończyła  certyfikację na terapeutę behawioralnego PLTB (Polska Licencja Terapeuty Behawioralnego), dodatkowo zrealizowała studia podyplomowe w zakresie diagnozy i terapii osób ze spektrum autyzmu, wczesnego wspomagania rozwoju, a także terapii dzieci i młodzieży w nurcie poznawczo- behawioralnym.
Od 16 lat zajmuje się diagnozą i terapią osób z zaburzeniami neurorozwojowymi, z zaburzeniami zachowania oraz trudnościami w relacjach rówieśniczych, regulacją emocjonalną i zaniżonym poczuciem wartości. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała, biorąc udział w licznych stażach w placówkach terapii dzieci i młodzieży, m.in. Centrum Terapii "Krok po Kroku" w Warszawie, Centrum Terapii Behawioralnej w Gliwicach, od kilkunastu lat pracując pod superwizją, zdobywając doświadczenie jako dyrektor oraz terapeuta w przedszkolu specjalnym, jako specjalista w poradni, w ośrodku szkolno-wychowawczym i szkole ogólnodostępnej.
Aktywnie prowadzi szkolenia oraz zajęcia dla studentów kierunków pedagogicznych oraz szkolenia dla specjalistów w zakresie wspomagania rozwoju małego dziecka oraz pracy z zachowaniami trudnymi. Prowadzi warsztaty dla rodziców oraz pracuje z rodzinami środowiskowo, wspierając w codzienności domowej oraz placówkach, do jakich uczęszcza dziecko.

W Centrum odpowiedzialna za: terapię specjalistyczną w nurcie poznawczo- behawioralnym z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami rozwoju (autyzm, ADHD, zespół Downa); z dziećmi i młodzieżą mierzącą się z zaburzeniami nastroju, obniżonym poczuciem wartości, nadmierną złością; terapię specjalistyczną lęków i fobii u dzieci i młodzieży; prowadzi szkolenia i warsztaty dla specjalistów oraz rodziców; jest superwizorem merytorycznym w placówkach edukacyjnych.

Dyrektor Centrum Terapii i Rozwoju Dzieci i Młodzieży.

Dołącz do zespołu

Poznaj nasz zespół

Różne specjalizacje, wspólne wartości i praca zespołowa — dzięki temu proponujemy spójny plan wsparcia.

Monika Smólska- terapeuta behawioralny, psycholog, pedagog specjalny

Monika Smólska

Joanna Malko- psycholog
Martyna Janczyło- psycholog
Aleksandra Baranowska- pedagog specjalny, specjalistyczna terapia dla dzieci i młodzieży ze spektrum
Patrycja Bartłomiejczuk- psycholog, terapeuta TUS
Natalia Wszeborowska- logopeda w Centrum

Joanna Malko

Martyna Janczyło

Aleksandra Baranowska

Julita Sanejko

Patrycja Bartłomiejczuk

Natalia Wszeborowska

Agnieszka Kozłowska

Aleksandra Urbańska

Aleksandra Urbańska- koordynator diagnoz, psycholog

Ewaluacja: czytelne cele, mierzalne efekty, aktualizacja planu co 6–8 tygodni.

Regularna praca: terapia indywidualna i/lub TUS, zadania domowe i krótkie podsumowania.

Jak pracujemy?

Start od konsultacji: wywiad, cele, pierwsze wskazówki do domu.

Plan wsparcia: łączymy perspektywy (psycholog, logopeda, pedagog, SI) — jeden zespół, jasny plan.

Kontakt

Umów wizytę

Zrób pierwszy krok — zapisz się na konsultację

Pomożemy dobrać specjalistę i zaplanować kolejne kroki. Masz pytania? Zadzwoń lub napisz.

Regulamin Serwisu i Rezerwacji

Polityka Prywatności    

Social media:

 

 

Umów wizytę

© 2025 Centrum Terapii i Rozwoju Dzieci i Młodzieży • Białystok

Centrum Terapii i Rozwoju Dzieci i Młodzieży
ul. Mickiewicza 80/1     

15-211 Białystok